Klachten

De kwaliteit en betrouwbaarheid van De Hulpdokter heeft de hoogste prioriteit. Heeft u een klacht over De Hulpdokter of over een product dat u heeft afgenomen van De Hulpdokter? Wij helpen u graag om samen tot een oplossing te komen. Volg de onderstaande stappen om uw klacht zo goed mogelijk te behandelen.

Neem contact op
De Hulpdokter heeft uw tevredenheid hoog in het vaandel staan. Wanneer u ergens ontevreden over bent vernemen we dit graag, zodat we u naar alle tevredenheid kunnen helpen. De Hulpdokter staat altijd open voor oplossingen. Neem contact op door te bellen naar 085-4013175 of stuur een bericht naar info@dehulpdokter.nl en vermeldt uw naam, contactgegevens en een goed beschrijving van uw klacht.

Onafhankelijke klachtenfunctionaris
Nog niet tevreden? Een onafhankelijke klachtenfunctionaris kan bemiddelen tussen u en De Hulpdokter, zodat we samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden. U kunt hiervoor contact opnemen met het Klachtenloket Zorg.

U bereikt het Klachtenloket Zorg gemakkelijk door te bellen naar telefoonnummer 070-310 53 92. Dat kan van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Of stuur een mail naar info@klachtenloket-zorg.nl.

Voor meer informatie kunt u kijken op https://www.degeschillencommissiezorg.nl/klachtenloket-zorg

De geschillencommissie
U kunt ook een klacht indienen bij de externe en onafhankelijke Geschillencommissie Zorg Algemeen. Uw klacht wordt dan een geschil. Een onpartijdige, deskundige commissie beoordeelt uw geschil en u ontvangt een bindende uitspraak. Dat betekent dat u en wij ons aan de uitspraak moeten houden en niet in hoger beroep tegen de uitspraak kunnen gaan. Voor meer informatie hierover kijkt u op: www.degeschillencommissiezorg.nl.

Voorbeeld DossierCheck

Voorbeeld GespreksPartner